socjal media
- Klient: Nissan Novellus
- Typ: Opieka i prowadzenie Fanpage na Facebooku
- Adres: Novellus Autoryzowany Dealer Nissana
Opis projektu
Naszym pierwszym założeniem współpracy, była reaktywacja istniejącego już fanpage na portalu społecznościowym Facebook. Poprzez aktywną i systematyczną komunikację w serwisie społecznościowym, firma nawiązuje bezpośredni dialog z potencjalnymi nabywcami nowych samochodów czy usług serwisowych. Takie działania mają niewątpliwie wpływ na wzrost sprzedaży w firmie.
Tworzenie i aktywne prowadzenie Fanpage na FB to niejako otwarcie drzwi dla nowych klientów. Liczba fanów z dnia na dzień zaczyna rosnąć, podobnie jak i aktywność pod poszczególnymi postami.
Dzięki temu budowana marka staje się coraz bardziej rozpoznawalna. Firma znacząco zmieniła strategę marketingową, ponieważ najgorszą rzeczą jest zaniedbywanie firmowego profilu na Facebooku. Fanpage, na którym praktycznie nic się nie dzieje nie wzbudza zaufania wśród klientów. Skoro nie ma na nim żadnej aktywności, może to oznaczać dla odbiorców, że dana firma nie ma nic atrakcyjnego do zaoferowania.
W ramach obsługi kanału Social Media dla firmy Nissan Novellus, prowadzimy:
- systematyczne publikowanie postów
- przygotowanie graficzne, obróbka zdjęć
- tworzenie filmów reklamowych
- opracowanie treści, tekstów
- kampanie sponsorowane
- analiza ruchu oraz grupy docelowej.
Współpraca od samogo początku przebiega wzorowo, dlatego w dalszych planach i celach marketingowych przewidujemy kolejne działania naszej agencji.