socjal media
- Klient: Elita Smaku
- Typ: Opieka i prowadzenie Fanpage na Facebooku i Instagramie
- Adres: Fanpage Elita Smaku
Opis projektu
Projekt obejmował reanimację, a właściwie stworzenie od nowa firmowej strony na Facebooku i Instagramie.
Bistro Elita Smaku powstała w 1992 roku, co czyni ją jednym z najstarszych lokali w Jaśle. Początkowo był to mały bar, a firma na przestrzeni niemal 20 lat przeszła dwie zmiany nazwy i logo. W kolejnych latach firma stopniowo rozwijała swoją działalność wraz z przybywającą liczbą gości.
Przełomem był rok 2017, w którym rozpoczęto gruntowną rozbudowę lokalu, a już jesienią w 2018 roku otworzono bistro w obecnym formacie.
Firma nie mogła narzekać na brak klientów, jednak dla branży gastronomicznej przyszedł bardzo trudny czas z uwagi na wprowadzone obostrzenia.
Aby sprostać wymaganiom rynku i zmieniającym się warunkom firma musiała dotrzeć w inny sposób do klienta ze swoją ofertą oraz zwiększyć swoje zasięgi m.in poprzez marketing internetowy.
Wiemy, że tworzenie ciekawych postów i publikacja ładnych zdjęć może bezpośrednio przełożyć się na wzrost liczby fanów na stronie Facebook czy Instagram. Budując więzi z użytkownikami, wchodząc z nimi w interakcję – wszystko po to, aby firma odnosiła wirtualny (i nie tylko) SUKCES!
W ramach obsługi kanałów Social Media dla firmy Elita Smaku, prowadzimy:
- systematyczne publikowanie postów
- przygotowanie graficzne, obróbka zdjęć
- tworzenie filmów reklamowych
- opracowanie treści, tekstów
- organizacja konkursów, quizów
- strategie marketingowe
- kampanie sponsorowane
- analiza ruchu oraz grupy docelowej.
Efektywne prowadzenie fanpage wymaga czasu, zaangażowania i wiedzy na temat klientów Firmy, jak również znajomości obszaru konkurencji i przemyślanej strategii. Dzięki naszej współpracy, Elita Smaku zyskała: wzrost liczby klientów, sympatię obecnych, dodatkowy czas dla swojej firmy, jak i stały kontakt ze swoimi fanami. Jej fanpage zaczął przynosić realne korzyści biznesowe.
"... Dzięki lajkom rachunków nie popłacisz. Dzięki sprzedaży – owszem”
Noah Kagan