Scroll Top
Pixel Facebooka
Nie korzystasz jeszcze z reklam na Facebooku? Zainstaluj Pixel Facebooka na swojej stronie i zacznij zbierać dane tak szybko, jak to możliwe, aby być gotowym do pracy podczas tworzenia i uruchamiania reklam na Facebooku.
Pixel Facebooka - Marketingside.pl
Dlaczego powinieneś użyć Pixela?

Jeśli nie wiesz, dlaczego lub jak używać piksela, aby pomóc w działaniach reklamowych na Facebooku, nie martw się, jesteśmy tutaj, aby Ci pomóc!

Zacznijmy od początku. Co to jest?
Pixel Facebooka to fragment kodu, który umieszczasz na swojej stronie internetowej. Dzięki temu, możesz śledzić zachowania swoich klientów.

To z kolei pomaga dowiedzieć się, które reklamy są najskuteczniejsze, a jednocześnie umożliwia dotarcie do odbiorców o zwiększonej trafności.
Zezwalając pikselowi na śledzenie działań, twoje reklamy mogą być tworzone tak, aby docierały do konsumentów, którzy są bardziej skłonni do dokonania konwersji.

Retargeting

Czy zastanawiałeś się kiedyś, dlaczego widzisz reklamy swojego ulubionego produktu na Facebooku zaraz po obejrzeniu tego produktu online? To jest retargeting! Każda firma może skorzystać z tej opcji kierowania na Facebooku, aby dotrzeć do osób, które już zdecydowały się odwiedzić Twoją witrynę. Instalując podstawowy kod pixsela Facebooka na swojej stronie, będziesz mógł natychmiast rozpocząć retargetowanie ludzi za pomocą reklam na Facebooku.

Lookalike Audience pokazał naszemu zespołowi MARKETINGSide jedne z najlepszych wyników, jakie widzieliśmy w kampaniach reklamowych na Facebooku. Są to grupy odbiorców, które Facebook generuje z osób podobnych do utworzonych przez Ciebie niestandardowych odbiorców. Opierają się na wielu różnych czynnikach, które wykraczają daleko poza wiek i zainteresowania. Możesz więc stworzyć grupę odbiorców podobną do osób odwiedzających Twoją witrynę. Podobnych do osób, które kliknęły Twoją reklamę, a nawet podobnych do osób, które wcześniej u Ciebie kupiły.

"…Trudno jest znaleźć rzeczy, które nie będą sprzedawane online".

                     Jeff Bezos

Po przeczytaniu tego krótkiego bloga, Pixel Facebooka nie wydaje się tak obcy i przerażający jak wcześniej, prawda? W rzeczywistości korzystanie z pixela Facebooka powinno zapewnić Ci więcej korzyści i przyjemności niż wady i niepokój. Jeśli masz jakieś pytanie lub wątpliwości, zadzwoń do nas. Z przyjemnością ułatwimy Ci życie i pomożemy przenieść Twoje kampanie społecznościowe na wyższy poziom. I nie tylko!

Pixel Facebooka- Agencja Marketingowa MARKETINGSide.pl

Jesli spodobał Ci się ten temat, udostepnij go:

Privacy Preferences
Kiedy odwiedzasz naszą stronę internetową, może ona przechowywać za pośrednictwem Twojej przeglądarki informacje z określonych usług, zazwyczaj w postaci plików cookies. Tutaj możesz zmienić swoje preferencje dotyczące prywatności. Należy pamiętać, że blokowanie niektórych rodzajów plików cookie może wpłynąć na komfort korzystania z naszej witryny i oferowanych przez nas usług.