Scroll Top
7 trików Facebooka
7 sposobów na zwiększenie zaangażowania na Facebooku - algorytmy, które naprawdę działają!
Pixel Facebooka - Marketingside.pl

"...Nie mogłem się doczekać na sukces, więc ruszyłem naprzód bez niego"

                                                    Jonathan Winters

7 sposobów na zwiększenie zaangażowania na Facebooku

Nie jest tajemnicą, że Facebook to największa platforma mediów społecznościowych na świecie. Jednocześnie nie jest do końca jasne, jak faktycznie korzystać z Facebooka, aby zwiększyć swoje zaangażowanie i osiągnąć zamierzony sukces. Dlatego dzisiaj przedstawimy Ci 7 najlepszych hacków algorytmów Facebooka, aby zwiększyć Twoje zaangażowanie i przenieść je na wyższy poziom.

Obiecujemy, że jeśli zastosujesz się do tych instrukcji, które zaraz Ci damy, zobaczysz wyższy poziom zaangażowania na swojej stronie na Facebooku.

A jeśli przeczytasz do końca, damy Ci dodatkową wskazówkę. Przejdźmy więc do sedna sprawy. Co to jest „zaangażowanie” na Facebooku?
Zaangażowanie na Facebooku to każde działanie, które ktoś podejmuje w związku z Twoimi postami, takimi jak:
– Polubienia
– Komentarze
– Kliknięcia
– Dzielenie się informacjami z innymi
– Oglądanie wideo

I tak dalej… ruch liczy się jako zaangażowanie odbiorcy.
A teraz oto 7 sposobów na zwiększenie zaangażowania na Facebooku w 2021 r.: 

1. Algorytm Facebooka: Zwiększ zawartość i publikuj częściej

Mamy do Ciebie pytanie – czy jeśli drzewo upadnie w lesie, a wokół nie ma nikogo, kto by to usłyszał, czy wydaje dźwięk? Powiemy Ci to, co wszyscy boją się powiedzieć. Jeśli chcesz zwiększyć swoje zaangażowanie na Facebooku, będziesz musiał poprawić zawartość i zwiększyć liczbę swoich postów.

Oto prawda:
W tej chwili na Facebooku są 2 miliardy ludzi. Wszyscy walczą o te same 5 sekund uwagi w kanale wiadomości.
A w tym kanale wiadomości, wiecie co? Facebook przedkłada posty do znajomych i rodziny nad treści biznesowe. Co oznacza, że nawet jeśli masz obserwujących na swojej stronie biznesowej na Facebooku, nadal nie dotrzesz do większości z nich. A jeśli zaczynasz absolutnie od zera, co oznacza, że masz mało obserwujących i zaangażowanych, prawdopodobnie nie przyciągniesz uwagi, mimo publikacji świetnych postów.

Dlatego ilość jest równie ważna!

Ile zaangażowania obserwujących możesz uzyskać, jeśli w ogóle nie publikujesz? Prawdopodobnie żaden, prawda? Cóż, to samo dotyczy częstotliwości twoich postów.

Publikując 5 razy w tygodniu prawdopodobnie uzyskasz większe zaangażowanie niż publikowanie raz w tygodniu. Dlatego upewnij się, że publikujesz często i konsekwentnie. Pamiętaj, że nie wysyłasz śmieci. Jeśli publikujesz wiele złych treści, może to faktycznie skutkować utratą obserwujących i zaangażowania odbiorców. Dlatego uważnie twórz treść i wybierz harmonogram, który pozwoli Ci to robić tak konsekwentnie, jak to możliwe.

blog Marketingside.pl 7 trikow Facebooka Agencja Marketingowa MARKETINGSide.pl

"...Sukces to maksymalne wykorzystanie możliwości jakie masz"

                                                   Zig Ziglar

3 blog Marketingside.pl 7 trikow Facebooka Agencja Marketingowa MARKETINGSide.pl

"...Duże cele dają duże rezultaty. Brak celu to żaden rezultat, albo osiągnięcie kogoś innego."

         Mark Victor Hansen

Ale mamy też dobra wiadomość! To naprawdę działa i nie musisz wydawać dużych pieniędzy na zwiększanie postów jeśli trafisz do Nas!

Zwiększyliśmy liczbę postów dla naszych klientów – za niewielkie pieniądze, co przyniosło bardzo dobre wyniki pod względem zaangażowania i liczby obserwujących na ich stronach.
W rzeczywistości zwiększając swój organiczny zasięg, zwiększasz zaangażowanie na swojej stronie FB. Jeśli więc podniesiesz liczbę swoich postów i grupa odbiorców to lubi, Facebook będzie bardziej skłonny, pokazać im Twoje posty ponownie – gdy następnym razem będziesz publikować kolejne materiały. Nie wspominając już o tym, że mogą polubić tak bardzo, że zdecydują się udostępnić swoim znajomym, a Ty zyskujesz lawinę aktywności na swojej stronie. Więc uchroń się przed niskim zaangażowaniem, wykorzystując algorytm Facebooka kilkoma dodatkowymi postami.

2. Algorytm Facebooka: Twórz treści warte zaangażowania

Chcesz wiedzieć, co nie jest angażujące? Wypełnianie swojej strony na Facebooku postami, które nie mają nic wspólnego z twoimi odbiorcami, a wszystko, co ma związek z Twoją firmą. Widzimy to często w przypadku małych firm. Tworzą strony na Facebooku i publikują posty o tym, jak fajna jest ich firma, a potem zdają sobie sprawę, że nadal obserwują ich tylko rodzina i przyjaciele.

W porządku, mamy na to teraz rozwiązanie!
Facebook nadaje priorytet postom, które pobudzają rozmowy i znaczące interakcje z ludźmi. Musisz więc publikować treści, które odnoszą się do zainteresowań i celów odbiorców, jeśli chcesz ich zaangażować – nawet jeśli nie promuje to bezpośrednio Twojej firmy. Pamiętaj, że przede wszystkim walczysz o uwagę na Facebooku. Gdy przyciągniesz ich do siebie, dopiero w tedy możesz śmiało zacząć promować swoje produkty wśród swoich odbiorców.

Ale do tego czasu musisz publikować treści, które przyciągają uwagę! Potrzebujesz haczyka, który zainteresuje ludzi. Jak również wiadomości, która jest autentyczna i trafna. Potrzebujesz też, przyciągających wzrok obrazów lub filmów, które sprawią, że ludzie będą chcieli przestać przewijać, a zatrzymają się by przeczytać Twoje treści.

3. Algorytm Facebooka: Zachęcaj ludzi do rozmowy

Zapytamy Cię o coś, który napój wolisz – colę czy pepsi? Jak często ścinasz trawnik – co 2 tygodnie lub co miesiąc? Jaka jest Twoja ulubiona platforma mediów społecznościowych – Facebook czy Instagram?
Niezależnie od Twoich odpowiedzi na te pytania, naszym celem jest to, że posty, które skłonią ludzi do rozmowy, zwiększą zaangażowanie na Facebooku. Teraz zauważ, że odpowiedzi na te pytania są bardzo łatwe. Możesz łatwo wybrać jedną z dwóch opcji, które tutaj wymieniliśmy. To znacznie różni się od powiedzenia „Co będziesz dzisiaj pić?” lub co myślisz?”
Tego typu pytania wymagają od odbiorców więcej wysiłku i siły myślenia, co ostatecznie ułatwia im przewijanie. Ale zadając pytania z prostymi odpowiedziami lub pytaniami porównawczymi w swoich treściach, zwiększasz swoje szanse na zwiększenie zaangażowania na Facebooku. Sztuczka polega na tym, że musisz kreować właściwe i trafne pytania do swoich odbiorców. Dla przykładu:
Salon fryzjerski może więc zrobić zdjęcie porównawcze dwóch różnych fryzur i zapytać publiczność, która jest ich ulubiona.
Podczas gdy dietetyk może zapytać odbiorców, czy wolą migdały lub orzeszki ziemne jako przekąskę.
W każdym razie uważamy, że rozumiesz nasz punkt widzenia. Jeśli chcesz zwiększyć swoje zaangażowanie na Facebooku – musisz skłonić ludzi do rozmowy.

2 blog Marketingside.pl 7 trikow Facebooka Agencja Marketingowa MARKETINGSide.pl
Pixel Facebooka- Agencja Marketingowa MARKETINGSide.pl
4. Algorytm Facebooka: Interakcja ze swoimi obserwatorami

Nikt nie lubi wysyłać komuś wiadomości i być nie „przeczytanym”.
Podstawa marketingu – właściwa obsługa klienta!!!
Nie lekceważ swoich potencjalnych klientów. Wejdź z nimi w interakcję! Twoje interakcje i odpowiedzi również wpłyną na zaangażowanie twoich odbiorców. Twój wpis może zachęcić do dalszego dialogu i dyskusji, prowadząc w ten sposób do większego ruchu na Twoim Facebooku. Więc nie siedź wygodnie i nie mów „Och, super, mam 5 komentarzy” i tak to zostaw.
Wejdź do gry, wchodź w interakcję z ludźmi, którzy się z Tobą komunikują, i buduj relacje z publicznością.

5. Algorytm Facebooka: Unikaj taniej łapanki

Facebook nienawidzi postów, które proszą o zaangażowanie, takich jak posty zaczynające się od „Skomentuj poniżej” i „Polub ten post”, ponieważ chcesz, aby był większy ruch na twojej stronie FB. Te sztuczki działały naprawdę dobrze 5 lat temu. Ale teraz taki trend jest źle widziany po tym, jak fanpage były zasypywane tego typu wiadomościami. Więc nie ograniczaj swojego zasięgu, prosząc o zaangażowanie takimi tekstami. Zamiast tego twórz treści tak nieodparte, że ludziom trudno jest nie naciskać przycisku „Lubię to” lub angażować się w dyskusję z Tobą.

"...Wielkie umysły mają cele, inni mają życzenia."

                             Washington Irving

6. Algorytm Facebooka: Publikuj natywne treści i zatrzymuj ludzi na Facebooku

Dlaczego Facebook miałby pokazywać Twój post w kanale aktualności, skoro odciąga ludzi od Facebooka? Cały ich model biznesowy opiera się na tym, że ludzie spędzają jak najwięcej czasu na swojej platformie. Mając to na uwadze, prawdopodobnie nie zwiększysz swojego zaangażowania, umieszczając linki w każdym poście lub promując swoją stronę YouTube. Udowodniono, że treści natywne działają najlepiej w algorytmie Facebooka. Treść natywna to treść tworzona wyłącznie na potrzeby platformy, na której jest konsumowana.

Takie postępowanie przyniesie znacznie większe zaangażowanie niż zwykłe udostępnienie linku do YouTube lub innej strony www.

7. Algorytm Facebooka: Użyj wideo

Uwzględniamy wideo jako ostatni hack, ponieważ nie każdy może mieć środki na tworzenie filmów. Ale jeśli tak, gorąco polecamy. Jak powiedzieliśmy w naszym ostatnim punkcie, Facebook chce, aby ludzie byli na swojej platformie tak długo, jak to możliwe. Im dłużej mogą pozostać na Facebooku, tym więcej reklam mogą udostępniać i zarobić. Czy jest lepszy sposób na zrobienie tego niż wideo?

Filmy wideo działają lepiej niż jakiekolwiek inne treści medialne na Facebooku pod względem zaangażowania. Nawet jeśli użyjesz animacji lub klipów wideo z magazynu do uzupełnienia wiadomości, istnieje prawdopodobieństwo, że będzie ona skuteczniejsza od innych treści w algorytmie, o ile wideo będzie angażujące. Krótko mówiąc, używaj wideo tak często, jak to możliwe.

"...Sekretem sukcesu w życiu jest bycie gotowym na wykorzystanie okazji, gdy ta się pojawia."

         Benjamin Disraeli 

1 blog Marketingside.pl 7 trikow Facebooka Agencja Marketingowa MARKETINGSide.pl

Krótkie podsumowanie naszych sposobów zwiększania zaangażowania na Facebooku. Dzisiaj przedstawiliśmy Ci 7 najlepszych algorytmów, które pozwolą zwiększyć Twoje zaangażowanie na Facebooku w 2021 roku.

Te 7 hacków algorytmu zaangażowania na Facebooku ma na celu:

1. Zwiększenie zawartości oraz częstsze publikowanie postów
2. Tworzenie treści warte zaangażowania
3. Spowodowanie, by ludzie rozmawiali
4. Interakcję ze swoimi obserwatorami
5. Unikanie taniej łapanki
6. Publikowanie natywnych treści
7. Używanie wideo

Mamy nadzieję, że ten post pomoże Ci zwiększyć zaangażowanie na Twoim Facebooku i przyniesie rezultaty, do których dążysz.

Ale jeśli chcesz  GWARANTOWANYCH wyników, możesz zamiast tego rozważyć współpracę z zespołem ekspertów, który zajmie się marketingiem na Facebooku. Wystarczy zadzwonić 570-381-118. Skontaktuj się z nami już teraz!

Bo my powiemy Ci uczciwie!

… Że jeżeli chcesz, możesz spróbować to wszystko robić sam, biorąc pod uwagę nasze wskazówki. Ale jeśli jednak z jakiegoś powodu nie chcesz lub nie możesz tego robić samodzielnie, lub zwyczajnie brakuje Ci na to czasu, to możesz oddać w nasze ręce, ręce profesjonalistów. Będziesz mieć gwarancję, że będzie to na pewno działało i nie będziesz „przepalał ” niepotrzebnie swoich pieniędzy 🙂

Miłego dnia życzy cały Team MARKETINGSide.

social media blog oferta Agencja Marketingowa MARKETINGSide.pl

Jesli spodobał Ci się ten temat, udostepnij go:

Privacy Preferences
Kiedy odwiedzasz naszą stronę internetową, może ona przechowywać za pośrednictwem Twojej przeglądarki informacje z określonych usług, zazwyczaj w postaci plików cookies. Tutaj możesz zmienić swoje preferencje dotyczące prywatności. Należy pamiętać, że blokowanie niektórych rodzajów plików cookie może wpłynąć na komfort korzystania z naszej witryny i oferowanych przez nas usług.