O fundacji: Ideą utworzenia Fundacji BEAR była profesjonalna szkółka narciarska. Celem jej jest rozwijanie różnych form kultury fizycznej w środowisku dzieci, młodzieży i dorosłych. Fundacja posiada własną salę treningową, w której można przeprowadzać tzw. „Trening suchy”, z wykorzystaniem między innymi symulatorów narciarskich. Pozwala nie tylko świetnie przygotować się do sezonu narciarskiego, ale również poprawić koordynację ruchową uczestników. Jest też gwarancją dobrej zabawy, która zapewnia rozrywkę dzieciom nawet przez cały rok.
Projekt i realizacja: Obecnie bierzemy udział w całkowitej przebudowie strony Fundacji.
MARKETINGSide sprawdził się podczas kreowania nowych narzędzi jak i zarówno w dynamicznych wdrożeniach, kiedy „czas” był kluczowym czynnikiem działań. Należy rownież wspomnieć, że projekt ten jest bardzo ciekawy ze względu na specyfike oraz formę działalności organizacji. Wyzwaniem jest optymalizacja strony ze względu na dużą ilość przewidzianej grafiki. Dzięki temu, że jesteśmy otwarci na nowe pomysły, liczymy na dłuższą współpracę. W planie przewidziane są też inne projekty dla Fundacji BEAR.
"... Wzrastasz dzięki wykorzystaniu swoich mocnych stron, a nie oswajaniu słabości"
Alan Weiss