Scroll Top

Branding & Identyfikacja wizualna

Identyfikacja wizualna to podstawowe narzędzie, służące kreowaniu wizerunku marki firmy na rynku. Termin ten określa ogół symboli i zachowań stosowanych w firmie w celu uzyskania czytelnej i spójnej identyfikacji rynkowej i wyróżnienia jej spośród konkurencyjnych marek.
Identyfikacja Wizualna & Branding

Projektujemy marki, tworzymy logo i identyfikacje wizualne, na potrzeby internetu i nie tylko. Projektów i zadowolonych klientów mamy już wielu, dlatego powyżej zaprezentujem kilka przykładowych zdjęć.

Identyfikacja wizualna marki:

  • logo
  • różnego rodzaju materiały drukowane (druki firmowe, wizytówki, ulotki, plakaty, opakowania, itd.)
  • nadruki na gadżety firmowe (czapki, koszulki, kubki, długopisy, itd.)

Identyfikacja wizualna marki w internecie:

  • wygląd profilów marki w social media,
  • stopki mailowe pracowników
  • desiging reklam online
  • wygląd prezentacji i ofert wysyłanych do klienta
  • wizerunek pracowników w internecie
  • grafika, zdjęcia, slogany którymi posługuje się marka.

Wiadomo, że Branding to budowanie świadomości marki. To ogólne stwierdzenie niewiele mówi, dopóki nie określimy, na jakich podstawach powinien być tworzony, jakie elementy uwzględniać i co oznacza w praktyce.

Trzy elementy, które nieustannie powtarzają się w komunikacji i najgłębiej zapadają w pamięć użytkownikom to: dobranie nazwy marki, wymyślenie claimu (sloganu towarzyszącemu marce) oraz zaprojektowanie logo. Jeszcze innym krokiem w tworzeniu wizerunku marki jest system identyfikacji wizualnej, czyli takie dobranie charakterystycznych elementów, które będą na nowo powracać w najróżniejszych materiałach i kanałach komunikacji. Mowa tutaj o akcydensach (wizytówkach, listownikach, wzorach prezentacji itp.), materiałach wizerunkowych, ofertach sprzedażowych, formatach reklam i akceptowalnych rodzajach gadżetów.

„...Jeśli uznasz, że zaangażujesz się tylko w to, co na pewno wypali, to stracisz sporo możliwości...”

Jeff Bezos

PROWADZISZ FIRMĘ I CHCESZ STWORZYĆ MOCNY BRAND? A MOŻE W TWOIM BIZNESIE JUŻ CZAS NA REBRANDING? SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI - JEŚLI OKAŻE SIĘ, ŻE ROZUMIEMY TWOJA MARKĘ I MYŚLIMY PODOBNIE, SPRAWNIE PRZEPROWADZIMY CIĘ PRZEZ CAŁY PROCES.​
Privacy Preferences
Kiedy odwiedzasz naszą stronę internetową, może ona przechowywać za pośrednictwem Twojej przeglądarki informacje z określonych usług, zazwyczaj w postaci plików cookies. Tutaj możesz zmienić swoje preferencje dotyczące prywatności. Należy pamiętać, że blokowanie niektórych rodzajów plików cookie może wpłynąć na komfort korzystania z naszej witryny i oferowanych przez nas usług.