Projektujemy marki, tworzymy logo i identyfikacje wizualne, na potrzeby internetu i nie tylko. Projektów i zadowolonych klientów mamy już wielu, dlatego powyżej zaprezentujem kilka przykładowych zdjęć.
Identyfikacja wizualna marki:
- logo
- różnego rodzaju materiały drukowane (druki firmowe, wizytówki, ulotki, plakaty, opakowania, itd.)
- nadruki na gadżety firmowe (czapki, koszulki, kubki, długopisy, itd.)
Identyfikacja wizualna marki w internecie:
- wygląd profilów marki w social media,
- stopki mailowe pracowników
- desiging reklam online
- wygląd prezentacji i ofert wysyłanych do klienta
- wizerunek pracowników w internecie
- grafika, zdjęcia, slogany którymi posługuje się marka.
Wiadomo, że Branding to budowanie świadomości marki. To ogólne stwierdzenie niewiele mówi, dopóki nie określimy, na jakich podstawach powinien być tworzony, jakie elementy uwzględniać i co oznacza w praktyce.
Trzy elementy, które nieustannie powtarzają się w komunikacji i najgłębiej zapadają w pamięć użytkownikom to: dobranie nazwy marki, wymyślenie claimu (sloganu towarzyszącemu marce) oraz zaprojektowanie logo. Jeszcze innym krokiem w tworzeniu wizerunku marki jest system identyfikacji wizualnej, czyli takie dobranie charakterystycznych elementów, które będą na nowo powracać w najróżniejszych materiałach i kanałach komunikacji. Mowa tutaj o akcydensach (wizytówkach, listownikach, wzorach prezentacji itp.), materiałach wizerunkowych, ofertach sprzedażowych, formatach reklam i akceptowalnych rodzajach gadżetów.
„...Jeśli uznasz, że zaangażujesz się tylko w to, co na pewno wypali, to stracisz sporo możliwości...”
Jeff Bezos